الصاق دو رشته (Stcat)

این برنامه دو رشته از ورودی می گیرد و دو رشته را به هم چسبانده و در رشته اول جایگزین می کند و در نهایت رشته اول را چاپ می کند.

  

دانلود در ادامه مطلب

برای دانلود بروی لینک زیر راست کلیک کرده و گزینه ی Save Target As  را انتخاب کنید.  

 

Strcat




نظرات 6 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:46

سلام
دمت گرم
خیلی حال کردم
فقط tmu computer engineering
موفق باشی

مهرداد دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:42

دستتون درد نکنه ولی این برنامه ها رو وقتی کامپایل می کنم errorمیده

خواهش می کنم . خودم و خیلی دیگه اجرا کردیم ، مشکلی نداشته !!!
تست کن درسته. اگه بازم مشکلی داشت بگو ...

حسین دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:24

چرا سکوت و توقف...؟!؟!؟

شبنم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:51

حالا می شه به همراه تمرینا امکانات جالب تری هم بزارید یه کم سرگرم شیم
حوصله م سر رفته ....

بازی نویسی بزارم خوبه ؟؟؟

سوسن پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:28

سلام
وبلاگت خیلی مفید بود
اگه میشه لطف کن selection sort رو هم بذار واقعا با کدش مشکل دارم همش error میده

همه باهاش مشکل دارن! در کل Bubble sort روش بهتریه.
selection sort هم به زودی ....

m conj پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 http://webspiders.tk

برای سرگرمی

heap sort quick sort merge sort

خیلی سرگرم کننده هستند. در اخرهم میتونید سرعت های بالاشون روببینی حال کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد